Nu există produse în lista de dorințe.
Pentru a face disponibile produsele și serviciile noastre BOTEZ&LAVANDA pune la dispoziția voastră mai multe variante de livrare a comenzilor precum cele de mai jos.
Ridicare din magazinul Botez&Lavanda – Str. Dobrogeanu Gherea, nr. 8, Onești Bacău
Ca și client al www.botezlavanda.ro, la finalizarea oricărei comenzi plasată pe site, la modalitatea de livrare puteți alege ,,Ridicare personală”. Unul din colegii noștri vă va contacta fie telefonic fie prin poșta electronică, în intervalul orar 10:00-17:00 (LUNI-VINERI) pentru confirmarea comenzii și pentru a stabili detaliile legate de aceasta. Totodată, veți fi informat cu privire la termenul de finalizare al comenzii și diponibilitatea noastră.
Adresa Magazinului Botez&Lavanda este reprezentat de punctul de lucru:
Bacău, Strada Dobrogeanu Gherea, 8, Onești
Programul de funcționare al Magazinului Botez&Lavanda este: LUNI-VINERI, între orele 10:00-18:00 | SÂMBĂTĂ, între orele 10:00-14:00. Pentru mai multe detalii referitoare la datele de contat ale firmei vă rugăm să vizitați pagina noastră de Contact.
Livrare prin curier (door-to-door)
Cu ajutorul firmelor de curierat oferim livrare în toate localitățile din România, iar pentru comenzile mai mari de 150 RON , livrarea este GRATUITĂ. Pentru toate produsele și serviciile care au statutul de ,,finalizate”, comanda ajunge la destinatar în maxim 2-3 zile lucrătoare
BOTEZ&LAVNADA nu are restricție cu privire la piețele din Europa. Astfel, clienții care nu se află pe teritoriul României pot plasa comenzi pe www.botezlavanda.ro, iar costul transportului va fi suportat de aceștia. Pentru comenzile în vecinătatea României recomandăm și facilităm transportul cu ajutorul firmei de curierat DPD.
BOTEZ&LAVANDA garantează că produsele sunt bine ambalate în interior și vor ajunge în siguranță la dumneavoastră datorită sistemului “door to door”.
Comanda nu va pleca din sediul nostru decât după ce un operator va lua legătura telefonic cu dvs., pentru confirmarea comenzii, și după achitarea valorilor financiare datorate. Plata se efectuează online cu cardul prin intermediul platformei noastre, ramburs – la predarea coletului de către curier sau prin transfer bancar. În cazul optării pentru transfer bancar, coletul va fi expediat doar după ce banii au intrat în cont sau am primit dovada plății pe una din adresele noastre de comunicare. Pentru plata cu cardul veți fi redirecționați pe pagina securizată pentru plată, unde veți putea introduce datele cardului.
Clienții care nu ridică coletele, vor fi introduși într-o bază de date, iar o viitoare comandă vă fi expediată doar cu plata în avans, plus costurile transportului returului anterior. De asemenea neridicarea unui colet poate conduce la suportarea taxelor de transport tur și retur.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile coletelor, odată ce au fost predate firmei de curierat.
Noi vom încerca de fiecare dată să onorăm la timp util comenzile pentru a avea timp să ajungă, însă produsele personalizate care nu au fost livrate la termen nu se returnează, clientul își asumă plasarea unei comenzi URGENTE și va suporta taxele și costurile realizării acesteia.
Costurile de livrare și manipulare prin sistemul de curierat se vor factura cu tariful de 25 LEI pentru comenzile standard, iar pentru comenzile speciale a căror volum depășește 5 kg, se va recalcula costul transportului potrivit tarifului oferit de furnizorul de servicii de curierat.
După plasarea coletului către firma de curierat, clientul primește pe e-mil un cod AWB cu ajutorul căruia poate verifica detalii despre expediția coletului pe site-ul furnizorului de servicii de curierat.
Cumpărătorul are datoria de a verifica starea coletului și conținutul acestuia în prezența agentului de livrare. În cazul în care coletul nu se află într-o stare bună, iar produsele au suferit distrugeri în timpul transportului – produs spart, îndoit, zgâriat, murdar, clientul trebuie să semnaleze agentului de livrare eventuala distrugere a produselor livrate.
Dacă nu reușiți să localizați un colet cu ajutorul AWB-ului, nu ezitați să ne contactați pentru a afla mai multe informații despre acesta.
Toate prețurile sunt exprimate în RON, deoarece firma noastră este neplătitoare de TVA, astfel încât prețul afișat este prețul final al produsului.
Returnarea produselor
Dacă nu ești 100% satisfăcut de produsul lucrat la noi sau achiziționat de pe www.botezlavanda.ro , poți să îl returnezi, doar urmând termenii de mai jos.
Cum returnezi produsele?
În termen de 14 zile, din momentul în care ai primit produsul prin curier sau l-ai ridicat din magazinul nostru, trebuie să anunți intenția ta de a returna produsul. Poți face asta, cel mai ușor, completând formularul de retur de mai jos. In acest formular, te rog să nu uiți să selectezi una din opțiunile de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei de bani.
După trimiterea formularului de retur, vei primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail de la noi confirmarea primirii acestui formular și apoi un e-mail în care ești informat de aprobarea sau respingerea cererii tale.
După anunțarea intenției de returnare aveți 14 zile calendaristice în care produsul trebuie sa ajungă la noi, la următoarea adresă:
SC HUB PRODUCT-ISH SRL, str. Alexandru Ioan Cuza, nr 17, Onești, jud. Bacău.
Returnarea fizică a produselor se poate face personal în Magazinul nostru, sau prin curierat (nu poștă), costurile nefiind suportate de noi.
Dacă ai optat pentru rambursul sumei de bani, îți vom trimite suma în contul specificat în formularul de retur. Dacă ai plătit cu cardul, banii vor fi returnați în același cont. Banii vor fi vizibili în cont sau pe card în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai anunțat de returul produselor. Îți vom rambursa banii prin aceeași modalitate de plata ca și cea folosită inițial, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare (în acest caz nu o să-ți percepem niciun comision suplimentar).
Costurile de transport și retur nu vor fi suportate de noi.
Condițiile de acceptare a returului
Pentru următoarele categorii de produse NU acceptăm retur:
Produse tip comandă specială, adică realizate după specificațiile dvs. sau personalizate în mod clar (logo, design, culori custom, texturi, tăieri, decupaje, print), conform articolului 16, punctul C, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.
Produse ce s-au dorit a fi într-un anume mod dar s-au solicitat greșit de către client (exemplu: Vreau finisaj folio de ștanță cu emboss dar comand print digital folio).
În cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugăm sa ne trimiți, dupa transmiterea formularului de retur, un email la adresa contact@botezlavanda.ro care să conțină imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, împreună cu o descriere cât mai clară a problemei.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de către Cumpărător:
-prezintă urme de umezire, folosire, desigilate, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, prezintă urme de folosire excesivă, precum și produse vestimentare purtate.
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. Totodată, se vor restituii banii doar pentru produsele returnate în cantitatea returnată, orice bucată lipsă se consideră achiziționată.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate, dezinformarea clientului asupra produsului comandat, necomunicarea clară a tuturor finisajelor).
Produsele care nu sunt conforme din culpa BOTEZ&LAVADA se vor reface și retrimite Cumpărătorului, fără taxe adiționale.
Este un brand al firmei HUB PRODUCT-ISH SRL.
CUI: 46290247 | J4/987/2022
Adresă: Str. Munteni, 40, Bogdănești, BC
Contact: office@hubproductish.ro
Copyright © 2024 – Toate drepturile rezervate!